Ett steg närmare målet!

Publicerat: 2012-05-15 Kl: 17:45:42 | I kategori: Bloggen | 0 kommentarer


De senaste veckorna har jag verkligen grävt ner mig i examensarbetet men igår lämnades det äntligen in. Perfektionist som man är fixades och trixades det ända in på småtimmarna innan jag tillslut skickade iväg det. Någon gång måste man ju bara ge sig, jag skulle nog kunna sitta i dagar med små detaljer utan att bli nöjd. Men nu är rapportskrivandet och den delen avklarad, och det är SKÖNT!

Nu gäller det att träna inför presentationen med stort P! Powerpoint here I come!

Här är ett smakprov på det jag sysslat med de senaste veckorna, ett litet sådant men ni får hålla tillgodo med det sålänge :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0