Något för det kommande kontoret?

Publicerat: 2012-05-04 Kl: 11:00:00 | I kategori: Bloggen | 1 kommentarer




Nu blir det mycket snack om det framtida huset här, men det uppfyller det lilla rum jag har över i min hjärna för valfria tankar just nu. Blev så inspirerad av denna bild från Ikea livet hemma. Gillar tidningarna på väggen bakom bordet så mycket! Kanske detta vore något för det kommande kontoret?

Min sambo har varit hockeyspelare i hela sitt liv och sparat på alla tidningar, och då menar jag ALLA som han har varit nämnd i. Dessa ska ju självklart med till huset så varför inte göra något roligt med dem istället för att det ligger på hög i garderoben?!

Jag tänker mig en del av en vägg tapetserad med dessa, som en fondtapet, med en glasskiva över.. eller något typ av skydd. Men jag skulle dock vilja ha allt i svartvitt och inte den där gula känslan som tidningar har. Något att spåna vidare på och presentera för sambon.. frågan är om det går hem? To be continued...

Kommentarer
Postat av: Caroline

Mmmm bra idé! Hos några vänner i deras förra lght hade de tidningar som fondvägg med glasskiva över i köket vid köksbänken.. annorlunda, spännande och framförallt riktigt coolt!!

2012-05-04 @ 23:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0