Kompott i inredningsväg!

Publicerat: 2012-03-05 Kl: 21:22:54 | I kategori: Bloggen | 0 kommentarer


Nu är jag tillbaka här igen, efter en veckas frånvaro. De senaste dagarna har bjudit på en kompott i inredningsväg. Började och slutade arbetsveckan med styling av ett hus för visning och förhoppningsvis försäljning. Mycket fixa och dona men SÅ roligt! och fint blev det!

Efter detta så drog jag iväg till Stockholm för att tillsammans med släkt fira min farmor som fyllde 85 år igår. Fantastiskt och underbart att hon fortfarande är så pigg och alert och att vi får ha trevligt tillsammans. Förhoppningsvis i många fler år framöver!

I Stockholm blev det en kort men ack så intensiv inspektionsrunda i flera inredningsbutiker för påfyllning av inspiration och idéer. Den nuvarande favoriten är Illums Bolighus som ligger på Hamngatan 27. Där fanns det massor av snygga designprylar, möbler, lampor med mera att kolla in. Är ni i Stockholm är denna butik väl värt ett besök!

Helgen har varit mycket bra och jag känner mig laddad inför resten av veckan! Hoppas ni har haft en bra helg och hunnit med att njuta av det underbara vädret! En försmak av våren som jag och säkert många fler så intenstivt längtar efter nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0