To Do

Publicerat: 2012-03-09 Kl: 07:58:00 | I kategori: Bloggen | 0 kommentarer


Alltid en lång to do-lista (jag är en listoholic!) men detta är lite av prio på 61:an i vår. Små som stora saker.


Fixa fotoväggen

Det är inte bara att smacka upp massa ramar och kort på väggen. Nej att få till rätta känslan och looken kan ta ett tag. Jag har vid flera tillfällen lagt ut alla bilder och ramar på golvet för att få en bra överskådlig blick, och snart tror jag det är dags att ta fram hammaren.
Jag lider ibland av beslutsångest och kan inte bestämma mig för hur jag vill ha det. Ser så mycket inspirerande, i detta fall, fotoväggar och man kan göra på det ena och det andra sättet. Till sist bestämmer jag mig och kör på det tills jag tröttnar, annars får jag nog aldrig någonting gjort!
Nu blir det en mix av svarta och vita ramar, både med antik känsla och modern vad gäller valet av ramar, blandat med svartvita och färgfoton.

Färdigställa kontoret

Får ett separat inlägg längre fram...

Planera för lite buskar och en liten trädgård

Inhandla trädgårdsmöbler

Riva köksvägg

Verkar vara ett projekt som blir framflyttat hela tiden, men nu måste vi ju riva snart för att få till detta!

Planera byte av, samt målning av fasad

Framförallt: kulör! Vårt hus är numera, och har sedan 1976, varit rött. Till våren är det slut med det.
Mörkgrått? Grafitgrått? Rökgrå? Anis? Betong? Pearl grey? Svart?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0