Söndagsmys

Publicerat: 2012-03-18 Kl: 10:19:21 | I kategori: Bloggen | 0 kommentarer




Vaknade upp till en solig och helt underbar söndagmorgon. Fantastiskt väder som jag idag ska utnyttja maximalt!
Har planerat veckan som ser ut att bjuda på mycket roligt. Början kommer att spenderas med Camilla på Cdesign då vi ska flytta in i det nya kontoret och släppa loss kreativiteten i lokalen :)
I slutet av veckan ska jag skylta på Interflora Fresh här i Övik. Mina tidigare skyltningar därifrån kan ni läsa om och se under fliken Portfolio. Idén är klar och skissad och blir något helt annat än jag gjort tidigare. Så en hel del förberedelser inför skyltningen skall också klämmas in i schemat. Det blir en bra vecka!

Men idag är det söndag och av den ska jag njuta varje sekund. Hoppas ni också får en härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0