Nytt på väggen?

Publicerat: 2012-03-19 Kl: 10:00:00 | I kategori: Bloggen | 0 kommentarer




Wallstickers har funnits med ett tag men här hittade jag en ny variant (i allafall för mig) i form av en griffeltavla. En mycket bra idé tycker jag. 
Griffeltavlan är gjord i giftfri Pvc-film som kan klippas till önskad form och fästas direkt på väggen eller varför inte en dörr? Lämnar inga spår av lim eller dylikt. Ett bra alternativ om man inte vill måla griffelfärg direkt på väggen och perfekt för den som är ombytligt (läs mig själv..) och vill förändra lite nu och då.
Denna finns att köpa på moltazdesignshop och kostar 375 kronor. En våd är 45 cm bred och 200 cm lång och tavelkritor ingår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0