Lägesrapport

Publicerat: 2012-03-12 Kl: 15:00:00 | I kategori: Bloggen | 0 kommentarer


De första dagarna i början av förra veckan var produktiva här i vårt hem! Projekt vardagsrum som så länge stått helt stilla är igång och nästintill klart. I allt som har med måsten att göra är det lätt att det kreativa blir lidande och projekt skjutna på framtiden. Jag glömmer bort hur rogivande och energigivande det är att få skapa. Ett löfte till mig själv är att inte låta det kreativa bli lidande i framtiden!

Detta har blivit gjort:
- Kuddar i soffan är på plats
- Gardinderna är upphängda
- Svart/vit randiga kuddar är sydda
- Tyget till tavlan bakom soffan är sytt och omklätt. Idén jag hade blev super och jag är mer än nöjd!

Några detaljer ska fortfarande fixas innan bilder på resultatet kommer, därför får ni här några bilder på hur vardagsrummet såg ut innan omstylingen, varsågoda.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0