Styla-om-begär..

Publicerat: 2012-01-26 Kl: 10:00:00 | I kategori: Bloggen | 0 kommentarer


Efter fredagens inspirerande besök på Formex så känner jag ett stort styla-om-begär hemma i vårt vardagsrum. Ärligt talat gick jag runt med dessa tankar redan efter att julen åkt ner i sin låda igen, men ibland behöver en idé ligga och gro ett tag innan man kör igång.

Just nu är det mycket grönt och turkos hos osst, fast i en dovare nyans, och blandat med svart och vitt. Min tanke är att göra rummet lite "kaxigare" och byta ut de dova gröna och turkosa färgerna mot starkare färger. Cerise och orange, som spås bli en av vårens hetaste färger, ligger högt upp på min önskelista. Dessa skulle passa in perfekt i vårt annars vita och svarta rum. Jag skulle gärna vilja ta in mer möster också, gärna randigt som jag är så förälskad i eller prickigt.

Jag hittade denna bild på Spira Inrednings hemsida som stämmer in perfekt på mina önskningar. Så fort jag kommer hem från Dalarna igen så drar projekt styling igång, och med stor sannolikhet ligger nog en kudde eller två ifrån Spira i min soffa när jag är klar. Bilder innan och efter utlovas!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0