Formex, formex, formex!

Publicerat: 2012-01-22 Kl: 17:59:42 | I kategori: Bloggen | 0 kommentarer


Äntligen! Hela denna vecka har varit fullspäckad av aktiviteter och saker att göra. Fullt ös med andra ord, vilket jag gillar. Men nu äntligen kan jag ägna mig lite tid åt bloggandet!

Fredagen spenderades på Formex i Älvsjö. Jag trivdes, oj vad jag trivdes! Så mycket intressant och spännande att titta på och många intryck att ta in.
Vi var där under en dag genom utbildningen och hade under tiden ett antal uppgifter att kika på. Ni som någon gång besökt Formex håller nog med mig i att en dag är för lite. Jag hade utan tvekan kunnat spendera hela helgen på mässan och säkert ändå inte kännt att jag hunnit med att se allt.

En av höjdpunkterna under dagen var seminariet "Personligt Ledarskap" med Mia Törnblom. Vilken energisk och inspirerande föreläsning hon höll. Därifrån fick jag med mig en hel del kloka ord och massor av ny energi. Jag kan varmt rekommendera att besöka en av hennes föreläsningar om tillfälle ges.

På grund av en stor dos klantighet och en viss del otur så fick jag aldrig med mig några foton från mässan. Trodde nämligen att jag laddade telefonen under natten men så var inte fallet och märkte inget förrän jag var halvvägs från Uppsala. Orutinerat och inget jag kommer göra om i första taget. Det sägs att man lär sig av sina misstag :).

Sammanfattningsvis var det en mycket bra dag, massor med genomtänkta och snygga montrar och exponeringar. En dag i inspirationens tecken helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0