Tipsigt: kuddar från Åhléns

Publicerat: 2012-01-21 Kl: 08:57:00 | I kategori: Bloggen | 0 kommentarer




Kudde Lemontree 199:-



Kudde Softa 99:-


Jag har en hung-up på kuddar och plädar och har haft det så länge jag kan minnas. Speciellt på kuddar. Måste ha nya hela tiden, tror jag, och kan inte låta bli att kolla in nyheter i butikerna. Speciellt när det våras. Eller är dags för höstnyheterna, eller... eh ja osv.
Åhléns hittar jag alltid fina ting och den här gången är det dessa två skönhetet som jag spanat in. 99:- för den rosa och en hundring dyrare för den mönstrade. Vore trevligt med lite mer cerise och gul i vår vardagsrumsdel på övervåningen. Just nu alldeles för mycket svart&vitt (kan det föresten bli det??) med inslag av härligt grönt. Men nu när det går mot vår (ja snön vräker visserligen ned ute idag!) så är behovet av färg stort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0