Tillbaka i Dalarna

Publicerat: 2012-01-10 Kl: 20:15:08 | I kategori: Bloggen | 0 kommentarer


Nu är jag tillbaka i Dalarna och kommer de närmaste veckorna att spendera min tid på Entreprenörskolan i Leksand. Mycket står på schemat, bland annat grafisk design, ekonomi och en hel del intressanta föreläsningar och besök. Fredagen den 20:e januari kommer till exempel att spenderas på Formexmässan i Älvsjö. Det blir mitt första besök där och förväntningarna är skyhöga, tänker mig ett paradis för en inredning och design intresserad tjej.

Nu när jag ändå befinner mig i Dalarna vill jag passa på att lyfta ett lokalt företag som heter Lilla Lisa Design. De tillverkar underbara smycken gjort i ett av mina favoritmaterial, plexi. Deras hemsida är verkligen värt ett besök! Där finns också en webshop så att vi som inte bor nära också kan njuta av deras smycken.
Här nedan följer endast ett litet urval av alla deras vackra verk.






Bilder från www.lillalisadesign.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0