Snart i vårt hem

Publicerat: 2012-01-22 Kl: 19:57:40 | I kategori: Bloggen | 1 kommentarer




Virrvarrskiva och fina Loop Stand från HAY

Om någon vecka hoppas jag att vårt egendesignade matbord får flytta in i vårt hus och invigas. Kanske lagom till sambons 30-års dag? Väldigt spänd på hur det kommer bli. Bordskivan blir i den klassiska virrvarrskivan (som Sigvard Bernadotte formgav 1958) och benen från Hay. De ska snart beställas, note to self.
Sedan gäller det att hitta stolar till också, inte det lättaste. Tror det får bli en sväng till helgen för att kolla runt. Vi har ju spanat och hittat favoriter, men vet inte vad plånboken säger om dem...


Bild från Möbelvärlden


Kommentarer
Postat av: Petran på DesignInsight

Hej!

Vad fint det kommer bli! läckert med virr varv till benen!

Vi har ju också de benen fast vita, just nu ligger en plywoodskiva där men den ska målas vit!



Jag vet att jag fick ett mejl av dig innan jul någongång med lite frågor. När jag bytte webbhotell i samma veva försvann alla mina mejl så om du vill att jag ska svara på de får du gärna mejla om!

ha en fin kväll! kram

2012-01-23 @ 18:15:17
URL: http://designinsight.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0