Inspiration från Nordal

Publicerat: 2012-01-15 Kl: 10:00:00 | I kategori: Bloggen | 1 kommentarer


Här kommer lite inspiration från Nordal. De har massor av fina produkter, speciellt dessa ljusstakar som verkligen har fångat mitt intresse. En eller flera sådana därhemma är inget jag skulle tacka nej till! Just nu finns det tyvärr ingen plats hemma hos mig, men drömma får man.
Ett som är säkert är att det helt klart blir ett besök i deras monter på Formex mässan nästa helg.

För er som också har fastnat för dessa och faktiskt har plats, finns de att köpa på Interflora Fresh i Oskargallerian i Övik. Eller besök Nordals hemsida och leta reda på närmaste återförsäljare.







Kommentarer
Postat av: Sofia K

Fina!! :) Jag skulle inte heller tacka nej till dem! Kram

2012-01-15 @ 11:16:54
URL: http://sofiakalliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0