In focus: Cerise

Publicerat: 2012-01-25 Kl: 21:41:00 | I kategori: Bloggen | 0 kommentarer




Fåtöljen Hedda kostar 999:- medan fotpallen Hedda kostar 329:-

Idag var första dagen jag kände att det var ljust, soligt och härligt ute. Lite små vårkänslor såhär alldeles för tidigt och nu när det är så kallt som det inte varit på lääänge. Men lite iallafall! Och vad gäller inredning.

Precis som Ulrika kommer jag satsa på färger i vår och cerise är ju en underbar färg! Jag har redan gått bananas på kläder till mig själv och dottern i denna färg, och nu följer inredningsprylar. Nåja åtminstone kuddar och någon annan textilie. Här ska piffas i mitt svartvita hem! Har länge känt att just denna kulör ska få komma innanför tröskeln, och väntat på de rätta tingen!
Då får Ulrika och jag helt enkelt återkomma med våra respektive stylingar.

Dessa skönheter kommer från Åhléns. De har jag haft ögonen på sedan innan de intog varuhusen, och kanske blir det just en cerise Hedda som passar i något hörn? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0