Hemmakontor: Village inspirerar

Publicerat: 2012-01-19 Kl: 08:42:53 | I kategori: Bloggen | 1 kommentarer




Planerar inför renovering och möblering av en liten arbetsplats i ett mindre rum på övervåningen. Tapeterna är rivna och lite grundarbete återstår innan det är dags att måla väggarna. Vi kör på vita väggar av olika anledningar. Bl a roligt att inreda med textilier samt att det kanske är ett tillfälligt ställe för skrivbordet att stå på. Vi har inte riktigt kunnat bestämma oss för om det är bästa stället för arbetsplatsen eller om vi ska göra den ännu större i ett annat rum på nedervåningen. Vi börjar såhär och känner oss fram!

Denna bild från Village har många detaljer som jag skulle kunna tänka mig att kopiera. Skrivbordet gillas verkligen och liknar Vika Gruvan från IKEA som jag snöat in mig på. Plåtskåp gillas också men har blivit så otroligt hajpat att jag inte kommer köra vidare på det personligen. Däremot kanske en liten hurts eller två?

Och till sist kanske det blivit dags att införskaffa första rullarna av washitejpen för att snygga till de vita väggarna med något nice?
Ett som är säkert är att detta lär bli en följetong här innan rummet är klart...


Kommentarer
Postat av: pysseliten

fina bilder kul att hitta hit :)

2012-01-19 @ 18:57:25
URL: http://pysseliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0