Hemma hos Ylva Skarp

Publicerat: 2012-01-25 Kl: 11:23:00 | I kategori: Bloggen | 1 kommentarer




Jag dog en smula igår när nya numret av härliga Plaza Interiör damp ned i brevlådan. Gillar verkligen den! Och för att inte tala om reportaget från kalligrafen och formgivaren Ylva Skarps fantastiska hem i Leksand. Oj, oj, oj säger jag bara. Om ni gillar ovanstående bilder så kommer ni älska resterande, och då måste ni ju köpa tidningen för att få se. Väl värt, för jag kan säga att jag blev oerhört inspirerad och antecknade många rader i mitt idéblock efteråt. Ylva har en hemsida och en blogg, kolla in här!


Kommentarer
Postat av: Sofia K

Yes, jag jobbar så det slår härliga till ;) Hoppas du får en bra onsdag du med! :) Kramar

2012-01-25 @ 12:18:09
URL: http://sofiakalliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0