Att inreda barnrum

Publicerat: 2012-01-28 Kl: 22:37:43 | I kategori: Bloggen | 1 kommentarer




Målat en gammal växasäng svart, sytt kuddar av IKEA´s tyg Annamoa
Fyndat en sänghimmel för en tjugolapp, ramat in små vykort samt pysslat ihop en tavla
med hennes namn och födelsedata.



Söta wall-stickers från Village och rolig disktrasa från Lagerhaus, spis från Brio



Gammal soffa som jag själv hade som liten men ommålad samt med nytt tyg (tänk furu och blå väv)


...är verkligen bland det roligaste man kan göra!
Och nu har jag en dotter som tydligt kan ses på bilderna. Hon fyller 3 år till sommaren och det som hägrar mest är att leka i miniköket, vilket inte riktigt är klart ännu så bild kommer senare. Det har byggts av morfar och imorgon ska en stringhylla sättas upp ovanför diskbänken. Tänker mig också en liten väggmålning framöver.

Svårt att inte ta in föör mycket rosa så jag har försökt väga upp det hela med svart. Rummet går alltså i rosa, grönt, vitt och svart mestadels.

Något att tänka på är ju verkligen förvaringen. Barn har ju så otroligt mycktet leksaker. Det ska vi satsa mer på, och spanar just nu på olika möjligheter. Fler inlägg om barnrummet kommer garanterat.



Kommentarer
Postat av: Dessi at [Home and desire]

Det är kul med barnrum men samtidigt lite köttigare tycker jag... Mycket som ska in på liten yta!

2012-01-29 @ 00:04:34
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0