Vi går mot ljusare tider!

Publicerat: 2012-02-20 Kl: 21:12:16 | I kategori: Bloggen | 2 kommentarer


Det är galet hur snabbt tiden går. Det slog mig tidigare idag att denna månad snart är slut och jag kan knappt förstå att det är mars vi går in i. Ett tag trodde jag aldrig att det skulle bli ljust igen, sådär i början av januari.. men nu märks det verkligen att ljuset är påväg tillbaka och det känns underbart! ÄNTLIGEN lite mer dag, lite mer sol och framför allt lite mer energi.

Projekt- "styla om vardagsrummet" har fått ligga åt sidan sedan jag kom hem från Leksand på grund av att tiden helt enkelt inte räcker till för allt roligt, men nu är jag på gång igen. Kuddfodral och tyg är beställt från Spira, skenor till tyget vid sängen är på g, och en idé till tavlan bakom soffan ligger och gror. Det som saknas är ett par svarta ljusstakar i olika höjder till vårt rumsbord.. någon som har några tips? Jag är öppen för förslag :)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Tine K har jättefina svarta OCH vita ljusstakar i olika höjd. Klicka på de olika länkarna och se själv :)



http://www.tinekhome.com/Webshop/Interior/Candles/CANDLE-L-WH



http://shop.wild-swans.com/designer/51/tine-k

2012-02-21 @ 11:38:28
Postat av: Ulrika

Tack Caroline! Det ska jag kolla upp :)

2012-02-24 @ 08:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0