Hållbart i vas

Publicerat: 2012-02-23 Kl: 20:43:33 | I kategori: Bloggen | 0 kommentarer



Bild från icakuriren.se

Tulpantiden är här och det är underbart i sig, ett av de första vårtecknen enligt mig själv. Men tulpaner i all ära, vill man variera blomsterinköpen lite så föreslår jag nejlikor, en personlig favorit just nu.
Denna underbart söta blomma som är mycket hållbar och går att variera i oändlighet. Det går lika bra med en i en smal vas till en hel bukett i blandade färger, och den hållbarheten dessa godingar besitter slår tulpanerna med hästlängder.
Jag själv har två små vaser i vardagsrummet som jag gärna förgyller med en blomma emellanåt och då är valet inte svårt. Idag har jag plockat bort de senaste som stått i två veckor och i morgon ska två nya få förgylla platsen i förhoppningsvis två veckor till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0