Rapport från Möbelmässan

Publicerat: 2012-02-14 Kl: 21:35:48 | I kategori: Bloggen | 0 kommentarer


Nu är det hög tid för ett nytt inlägg känner jag! Ibland räcker tiden inte till för allt man vill göra, men nu äntligen kan jag börja blogga igen. 
Efter en intensiv vecka på bortaplan är jag hemma i Övik igen. Jag har hunnit med en tripp till Leksand och Entreprenörskolan för att göra sista redovisningen innan examensarbetet, samt spenderat helgen på möbelmässan i Stockholm.

Vilken mässa! Underbara mässmontrar! Enkla, stilrena, snyggt uppbyggda och de kändes påkostade. För att inte tala om inspirationen! Enligt min åsikt så levererade årets möbelmässa bättre än vad årets Formexmässa gjorde.

Nedan följer några bilder från en personlig favorit: &tradition. Besök gärna deras hemsida, de har underbara produkter!




Här hade man exponerat produkterna i stora "boxar" som byggts upp på varandra. Alla med olika teman. Snyggt och enkelt med ett stort fokus på produkterna.





I samma monter fanns också denna häftiga lampa - "Trash Me VV1". Design av Victor Vetterlein. Denna lampa är återvinningsbar vilket känns helt rätt i tiden.


Fler rapporter från Möbelmässan kommer under veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0