Underbara tapeter..

Publicerat: 2012-02-01 Kl: 12:54:41 | I kategori: Bloggen | 0 kommentarer


Å vad mycket fina tapeter det finns! Det går inte att bli annat än sugen på att tapetsera varje liten vägg som kommer i min väg!
Vid ytterst få tillfällen är det tur att min sambo säger i från.. detta är ett sådant tillfälle..

Har spenderat dagen med huvudet i tapetböckerna på jakt efter de perfekta tapeterna till ett projekt som jag har fått möjligheten att vara med på genom Camilla på Cdesign. På vår jakt efter dem hittade jag bland annat dessa godingar, håll tillgodo!
Samtliga foton och tapeter kommer från www.mrperswall.se





"Wayfinder - directions in life"



"Trees"



"Tower Town"



"Express myself - quoting others"



"Artist Milano Black"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0