Frånvaro

Publicerat: 2012-02-15 Kl: 20:05:29 | I kategori: Bloggen | 0 kommentarer


Efter några veckor med massor av jobb, jobb, jobb, firande av sambo som fyllt 30, och ingen tid över alls så är jag nu hemma och vabbar med scharlakansfebrig liten stackare. Inspirationen tryter på många håll just nu och jag laddar om för att orka ta itu med alla hemmaprojekt och andra idéer som ständigt finns i huvudet. Därav dåligt bloggande den senaste tiden. Men snart vet jag att inspirationen och energin är på topp igen!
Dessutom är det så otroligt ljust och härligt ute nu, nästan så att man känner hopp om våren redan... och allt som har med inredning och design kommer snart kännas väldigt roligt igen!
Men nu behöver jag lite egentid samt tid att måla i vårt kontor, allt har hamnat på efterkälken...

Håll tillgodo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0