Äntligen!

Publicerat: 2012-02-28 Kl: 21:22:16 | I kategori: Bloggen | 0 kommentarer


Mina efterlängtade kuddar från Spira Inredning har nu kommit! Har tidigare berättat om mina planer på att styla om lite i vårt vardagsrum här hemma, och när jag var nere på möbelmässan så passade jag på att beställa lite textilier. Även gardinerna har kommit, så nu ska här göras om!
Kvällen i morgon är avsatt till detta och jag får se hur långt jag hinner. Bilder både före och efter garanteras så fort allt det nya är på plats!

Vilket underbart väder det har varit idag, en riktig försmak av våren. Har aningar om att något eller några bakslag är att vänta.. som vanligt. Men än sålänge njuter jag i fulla drag av de dagarna som ges och jag hoppas att ni också gör det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0