Borstigt från Cult Design

Publicerat: 2012-04-27 Kl: 10:37:00 | I kategori: Bloggen | 0 kommentarer






En rotfruktsborste är ett perfekt verktyg att införskaffa med tanke på den kommande säsongens färskpotatis och primörer. Själv har jag stått och svurit många gånger över att jag inte har någon när potatisen skall fixas. Lämpligt nog är det ju bara vid dessa tillfällen som jag kommer ihåg det också.. men NU ska det bli ändrig på detta!

Cult Design har ett fint erbjudande på en rotfruktsborste med det passande namnet "Vege". Jag tänkte mig en sådan i svart, placerad i köket tillsammans med min vita diskmedelspump. Snyggt och funktionellt, precis som jag vill ha det! Ett stort plus för den fina designen, inte som en "vanlig" rotfruktsborste som man helst vill gömma bort under diskbänken.

Priset på denna är nu 119 kr (Ord.pris 149 kr) och i Övik finns den att köpa på Interflora Fresh.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0