Planer & Ex-jobb

Publicerat: 2012-04-19 Kl: 15:07:24 | I kategori: Bloggen | 0 kommentarer




Här jobbas det för fullt med absolut sista projektet innan jag tar examen från Entreprenörskolan och programmet Dekoratör/kommunikatör.
Jag kan inte förstå att det redan gått två år, vart tog dagarna vägen?!
Resan har varit rolig, utvecklande, utmanande, kreativ, full av skratt och även en del tårar, full av hårt jobb och mycket mer. Men ett av de bästa val jag gjort.

Ovan: min (just nu) kaosliknande arbetsplats.. det gäller att planera, planera och planera för att hinna med det som ska göras under dessa tre veckor.
Till en början kommer jag att arbeta med mitt eget företag för att förhoppningsvis sedan gå vidare till ett butiksprojekt som jag länge har funderat på. Roligt och utmanande!
Bilder mm. kommer när allt är klart :)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0