Vit brud

Publicerat: 2011-12-16 Kl: 09:00:00 | I kategori: Bloggen | 1 kommentarer


Mitt i allt julstök, alla julkappsinköp, mat och bakning, ja allt som hör julen till "ramlade" jag över några bilder sedan midsommar i år. Det kunde inte hjälpas, mitt i allt detta mörker och slask så längtade jag till vår och sommar.

En vän till mig gifte sig på midsommarafton och jag blev tillfrågad att göra brudbukett, tillhörande buketter till näbbarna samt corsage till brudgummen. Vilken ära! Det är fantasktisk att få vara med och bidra till att deras dag blir just det, DERAS. Sjävklart tackade jag JA och bilderna nedan är resultatet.










Kommentarer
Postat av: Anonym

Fantastiskt vacker bukett!

2011-12-25 @ 11:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0