Svart & Vitt

Publicerat: 2011-12-30 Kl: 19:25:04 | I kategori: Bloggen | 0 kommentarer










En dukning i svart, vitt, och silver. Helt i min smak! Härliga kontraster mot varandra och silvret ger lite extra bling i tillvaron.
Här har jag valt att duka utan duk, egentligen föredrar jag detta som grund men man tager vad man haver. Svarta tabletter under porslinet lyfter och svarta sidenband runt servetterna blir en fin detalj. Vid ljusstakarnas fötter har jag spridit lite pärlor på silvertråd och glaskross som ljuset får spegla sig i. Pärlor, tråd och kross går att köpa i de flesta blomsterbutiker.
Jag kommer att köra vidare på detta spår fast i en ny tappning till morgondagens dukning, förhoppningsvis kan jag ge er ett smakprov på det också.

I morgon är det sista dagen på året, är det dags att fundera på ett nyårslöfte mån tro? Tur att det är några timmar kvar att klura på.
Vill passa på att önska er alla en trevlig nyårsafton och ett Gott Nytt År!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0