Strålande Jul

Publicerat: 2011-12-25 Kl: 18:36:01 | I kategori: Bloggen | 1 kommentarer


Då var det helt plötsligt dagen efter dopparedagen, jag kan knappt förstå att julen snart är över. Måste passa på att njuta lite till av de dagar som återstår!

Den senaste veckan har bestått av jobb, jobb och åter igen jobb. Har tagit tillfället i akt och jobbat extra på en blomsteraffär i Övik, nu när jag befinner mig på hemmaplan i några veckor. Samma blomsteraffär som jag jobbade på innan jag började utbildningen till Dekoratör/Kommunikatör.
Det har varit fantastiskt roligt och inspirerande att få gå loss med kreativiteten mitt bland alla dessa vackra ting och blommor!

Men nu till något helt annat, vill slå ett slag för denna trevliga hemsida www.personligalmanacka.se där du kan designa din helt egna almanacka. Roligt och en bra idé tycker jag!
Personligen är en almanacka ett måste för att planera min tid och hålla koll på allt som händer. Så mycket roligare att anpassa dess utseende, färg och format efter sina egna behov. Almanackan finns i tre olika storlekar och prisklasser.

Jag tänker beställa en, perfekt till det nya året!





Bilder från www.persoligalmanacka.se

Kommentarer
Postat av: världens bästa lilla kusin! :)

Ullis!!! Ja o alva fick hem våra almenackor i dag! De blev skit snygga du måste få se dom! Tack! Hälsa tack till restan av familjen med! :D

2011-12-30 @ 19:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0