Skapa = kul!

Publicerat: 2011-12-14 Kl: 19:55:34 | I kategori: Bloggen | 0 kommentarer







Att pyssla, klippa och klistra är bland det roligaste jag vet. En paus från alla måsten och ger så mycket positiv energi. Här är de julkort som i år skickas från oss på ....gatan 34.

Materialet är köpt på Panduro, ett paradis för den skaparsugne!
För att bryta av mot allt rött och vitt har jag använt vanligt tidningspapper som bakgrund, ett roligt och annorlunda inslag tycker jag.
Se er omkring där hemma, ni har säkert massor av detaljer som går att använda. Varför inte göra varje litet kort till ett kollage med urklipp från en gammal Ikea katalog. Även här är det bara fantasin som sätter gränser!

För min del är det bara själva postningen som nu återstår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0