Julens goda

Publicerat: 2011-12-14 Kl: 15:05:24 | I kategori: Bloggen | 0 kommentarer




Bild lånad från Mia Öhrn


Är ju alltid baksugen (men har oftas bakförbud då min sambo tycker att det inte b e h ö v e r finnas kakor och bullar hemma jämt) men extra såhär vid jul förståss.
I år har det hittills blivit en del, men det kommer mera hoppas jag.

Skörden hittills: saffransbiscotti, lussekatter, saffranssnurror med vit choklad, rocky road, hasselnötsmarshmallows, fudge, tekakor och ikväll blir det vörtlimpor.

Har en tanke med allt julbak, förutom att äta och njuta själv, som jag återkommer med när julafton passerat...

Böckerna ovan skulle jag gärna se bland mina kok och bakböcker, är ju som godis bara dom!
Det allra senaste verkar ju vara whoppies så det får jag ta och testa nångång efter jul.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0