Dan före dopparedan

Publicerat: 2011-12-23 Kl: 10:01:17 | I kategori: Bloggen | 0 kommentarer




Inspireras och sukta efter allt fint hos Granit
Som jag sagt tidigare tycker jag inte att allt måste och ska vara så traditionellt år efter år. Varför inte bryta av allt det röda, alla tomtar och allt som man haft i alla år, med något nytt i svart, zink eller något annat crazy? Här hemma är det inte alltför crazy i år, men kanske det kan bli nästa år?! Tänker passa på att shoppa upp mig på lite julsaker nu när reorna börjar. 

I veckan ska jag också börja planera nyårsdukningen. Det ska bli något extra, det är allt jag vet...

Kom ihåg-lista:

-Kolla med Signerat M om de har fler vita tallrikar från Mateus (om ja- köpa!)
-Införskaffa det jag vill duka med, i skog och natur samt i butiker (och förråd!)
-Packa upp våra nya champagneglas från Ittala
-Planera outfit

Dit är det en vecka så det kan ju vänta ett tag, vi börjar med julafton...tänk att det är dags nu, imorgon är det dopparedagen! Mys!


 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0